Królowa parkietu

To zdjęcie zasługuje na uwagę mimo, gdyż praktycznie od niego zaczęła się moja przygoda z fotografią ślubną. Wykonałem je na prymicjach w Pałacu w Kurozwękach, który polecam dla przyszłych Par Młodych jako miejsce weselne. Na zdjęciu moja roczna (wtedy) córeczka Monisia.

W tym miejscu chciałbym „zdradzić” skąd wzięła się moja pasja fotograficzna. Fotografią zajmuję się od 2004 roku, kiedy to na świat przyszła córa. Ona była moją inspiracją. Zapragnąłem by miała fotograficzną pamiątkę z okresu dziecięcego. I tak ta niewinna intencja przerodziła się w nową pasję i dzisiejszy zawód.
Fotografia ta była wielokrotnie nagradzana i zdobyło wiele nagród w konkursach fotograficznych, o czym można poczytać na naszej stronie w dziale osiągnięcia.

O tym, że się podoba świadczy też fakt, iż na stronie PLFOTO jest najwyżej ocenianym zdjęciem, w kategorii ludzie (rok 2005).

Poniżej zrzut ekranu ze strony plfoto – na dzień dzisiejszy 285 maksymalne oceny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz