Kasia i Andrzej

Bardzo miło pracowało mi się ze wspaniałą i bardzo kochająca się Parą: Kasią i Andrzejem. Fotografowanie w takich warunkach to była dla mnie prawdziwa przyjemność, a ponieważ nie było wesela, a tylko krótkie przyjęcie, Parze towarzyszyłem tylko przez kilka godzin.

Pozwolę zacytować rekomendację jaką od Kasi i Andrzeja otrzymałem:

"Najlepszą opinię o współpracy z Panem Tomkiem mogą wydać same owoce tej współpracy, od których trudno oderwać oko. Nie dość, że moja najdroższa Żona bez przerwy i bez znudzenia przegląda je z rumianym uśmiechem, to wszyscy, którym pokazałem te piękne fotografie podkreślają, zgadzając się ze mną, że "potrafi Facet wyłapać i uwiecznić niepowtarzalne momenty". Już sama sesja była bardzo fajnie zorganizowana, a autor zdjęć swoim okiem artysty co rusz odkrywał przed nami uroki miejsc, które wcześniej znaliśmy, nie wiedząc o ich pięknie. Bo ktoś zapyta, co szczególnego do zdjęć ślubnych można znaleźć w podstaszowskim lesie... niech zobaczy nasze zdjęcia. 

Myślę, że w tekście nie ma co dłużej zachwalać, wystarczy popatrzeć, dla najlepszej reklamy. Także zachęcam wszystkich do skorzystania z usług Państwa Urbanowiczów, nie dość, że robią świetne zdjęcia, to bardzo przyjemnie się im pozuje... są po prostu bardzo sympatyczni. A my mamy prześliczną pamiątkę. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz